RTV Tempo Soest

maandag 27 mei 2019

Es was op schoolreisje

Gisteren zijn we naar Oisterwijk geweest om te wielrennen. Dat was heel leuk. We moesten al om half negen weg omdat we met de auto naar Oisterwijk gingen.  Dat vond ik heel erg vroeg want het was zondag. En op zondag wil ik altijd lang slapen. Dat kon dus niet omdat we zo vroeg weg gingen. Toen we daar kwamen kregen we eerst wat te drinken en een gebakje. Dat vond ik heel lekker. Na het drinken gingen we wielrennen. Een meneer, die daar woont en het kind of zoiets was van twee andere mensen die daar ook wonen maar eerst bij ons in Soest woonden en toen ook meefietsten met onze club in Soest vertelde hoe we moesten fietsen. We gingen ook nog even door BelgiĆ« fietsen. Ik heb geen Belgische mensen gezien want het is daar altijd heel stil op de straat. Toen we weer uit BelgiĆ« kwamen gingen we weer wat drinken en heb ik appeltaart gegeten met slaggeroom, want slaggeroom vind ik heel lekker. En koffie gedronken.Dat vond ik erg lekker.
Daarna moesten we nog meer als vijftig kilometer fietsen. Dat vond ik wel ver. Maar omdat we op de wielrenfiets waren leek het toch niet zo ver. Maar het waaide ook best wel kei hard.
Toen we weer terug waren kregen we van die mevrouw twee plastic muntjes. Daar kon je twee keer wat drinken van kopen. Net als van die echte muntjes. Ik heb bier maar dan zonder alcohol gekocht met die plastic muntjes. Er was ook nog een houten bordje waar bitterballen op lagen en ham en blokjes kaas. Ik heb drie bitterballen gegeten want die vind ik heel lekker. Ik heb ook nog blokjes kaas gegeten. En ook ham, maar dat vond ik niet zo lekker. Want van die ham kreeg ik draadjes in mijn keel.
Daarna gingen we nog douchen. En toen kregen we ook nog pasta.
Na het eten gingen we weer terug. Ik vond het wel jammer dat we met auto terug gingen. Want als je met de bus gaat kan je je verstoppen onder de banken als je bijna thuiskomt. Met auto kon dat niet.
Nou, meer weet ik niet hoor. Het was heeeeel leuk. Doei.

Es


1 opmerking: